środa, 20 lutego 2019

AKCJA CZYTELNICZA




https://nacpana-ksiazkami.blogspot.com/2019/02/wspolne-czytanie_42.html




 Dziś przychodzę do Ciebie z nietypowym postem. Otóż Ania z bloga Naćpana książkami z okazji urodzin swojego blogowania, wymyśliła świetną akcję.

NA CZYM ONA POLEGA ?

Wspólnie czytamy książkę ,, Z każdym oddechem" Nicholasa Sparksa ( którego twórczość uwielbiam <3 ) , a następnie recenzujemy.  Jeśli masz  ochotę dołączyć do tej akcji to na banerze jest adres, gdzie możesz uzyskać wszelkie informacje dotyczące zabawy.

Ja z przyjemnością biorę w niej udział. Myślę, że to nie tylko świetna zabawa ale możliwość poznania nowych  osób, które równie mocno jak ja kochają czytać książki  ;) Przy okazji może wreszcie przeczytam tę książkę, która od grudnia na  mnie  łypie groźnym wzrokiem i godo ,, Czytej mnie paciuloku jeden, bo inaczej ciepna w Ciebie tą krauzą z okładki łoboczysz " . 

Czy Ty też masz takie książki, które dostałaś/ łeś lub kupiłaś/ łeś i czekają bardzooo długo na przeczytanie ? Jestem ciekawa, czy tylko ja mam tyle książek, czekających grzecznie w kolejce.. jedna to już z 2 lata chyba czeka....  :(

20 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z tą akcją! Ja się jednak nie skuszę, bo nie lubię twórczości pana Sparksa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie przydałby się taki głos krytyczny, bo ja mam świadomość tego, że jego twórczość ma wady ;) Przemyśl jeszcze, wydaje mi się, że wywiązałaby się bardzo ciekawa rozmowa :*

      Usuń
  2. Książka Już czytałam, więc tym razem udziału w akcji nie wezmę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna akcja, jednak nie tym razem - Sparks to nie ja... nie lubię... ciężko czyta mi się książki tego pana. Męczył mnie "Pamiętnik" - tutaj film wypada o wiele lepiej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ,,Pamiętnik " faktycznie jest napisany troszkę inaczej niż inne jego powieści. Spróbuj przeczytać np ,, Jesienną miłość" film na podstawie tej książki to ,, Szkoła uczuć" .

      Usuń
    2. Chyba kiedyś czytałam ;)

      Usuń
    3. Nie zapadła mi w pamięci

      Usuń
  4. Fajna akcja :)
    Szkoda tylko, że nie przepadam za Sparksem ... No ale reszcie życzę przyjemnej lektury!
    U mnie też się znajdzie parę książek które czekają sobie na półce już od jakiegoś dłuższego czasu ... Ale mam postanowienie, że w każdym roku przeczytam choć jedną książkę z tego regału "zależnych". Ostatnią taką przezemnie pprzeczytaną był "Arsen" Mii Asher. Ciekawe po jaką kolejno zdecyduje się sięgnąć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszyłaś mnie, że nie jestem sama z tym problemem :) Super postanowienie ! Nie czytałam tej książki, o której wspominasz ale wiem, że chciałam ją kiedyś bardzo przeczytać. Też jestem ciekawa co wybierzesz następnym razem. Oby tylko Ci się spodobała :)

      Usuń
  5. Ja mam taką książkę - tę właśnie :D Dlatego ją zaproponowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi leży od grudnia tak jak wspomniałam, więc jest to dla mnie dodatkowa motywacja ;)

      Usuń
  6. O akcji słyszałam i również biorę w niej udział ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta akcja, ale teraz niestety nie wezmę udziału. Może następnym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już przeczytała, dzisiaj skończyłam i czekam na dyskusję:)

    OdpowiedzUsuń