czwartek, 14 czerwca 2018

KSIĄŻKA DO NAPISANIA CZ. 1








Tytuł: Książka do napisania
Autor:  Ty
Ilość stron: 312
Wydawnictwo: AlterNatywne
Okładka: twarda


SŁOWA KLUCZE: kreatywność

KRÓTKA FABUŁKA : czyli z czym to się je?

Pozwól, że tym razem oddam głos tej magicznej książce.

POD LUPĄ: Zacznę od wizualnej strony, czyli lupa w dłoń i do dzieła !

  Książka ma niestandardowy wymiar B5 . Oprawiona została w twardą okładkę co dla mnie jest na plus. Utrzymana jest w kolorystyce odcieni niebieskości i zieleni. Grafika jest przecudowna. Zadowoli każdego miłośnika książek. Przód jak i tył zachwyca swą magią, gdzie główną rolę odgrywają właśnie książki. Kartki są koloru beżowego, grube i gładkie. Nie panikuj! Dostaniesz dodatkowo leniuszka w kratkę i linię, który pomoże Ci w pięknym i równym pisaniu. W środku czeka nas jeszcze jedna niespodzianka , a mianowicie przepiękna niebieska wstążka, która ułatwi Ci zaznaczenie w którym miejscu książki się znajdujesz. Podsumowując wizualnie książkę oceniam na 6



OPINIA: Nietypowa książka potrzebuje nietypowej opinii. Bowiem jak tu mówić o bohaterach czy fabule jeśli to Ty ją  sam/ a tworzysz?  Dokładnie, więc dziś, będzie krótko. Uważam, że to świetna sprawa dla początkujących pisarzy. W końcu będą mogli trzymać swoją książce na półce i to jeszcze jak wydaną !  No dobra powiesz ale co jeśli dostałam tę książkę w prezencie, a nie mam zamiaru pisać, żadnej powieści? Spokojnie w części 2 pokażę Ci w jaki inny sposób możesz wykorzystać tę pozycję ;) Zobaczysz , że to świetna zabawa , a zarazem genialny pomysł na prezent dla kogoś :)  Pozycja ta o tyle jest świetna, że dzięki Tobie stanie się wyjątkowa , a przede wszystkim  będzie dostosowana do Twoich  indywidualnych potrzeb.



PODSUMOWUJĄC: Jestem bardzo zachwycona tą książką. Przede wszystkim jest wspaniała, bo rozwija nie tylko kreatywność ale i wyobraźnię. Jest w przepiękny  sposób wydana i prezentuje się na półce wyśmienicie. To świetny pomysł na prezent, który spodoba się każdemu.

KOMU POLECAM? Wszystkim

 💖Za  ten cudowny egzemplarz dziękuję wydawnictwu 💖 :






Poniżej zostawiam linki do tej książki, gdyby ktoś był zainteresowany:

http://www.ksiazkadonapisania.pl/ 
 http://www.facebook.com/ksiazkadonapisania 
www.wydawnictwoalternatywne.pl






14 komentarzy:

  1. Super to wygląda. Ile ja miałam już notesów i zeszytów z "moimi książkami", ale żaden aż tak bardzo nie przypominał prawdziwej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł i prezent dla osoby, która lubi pisać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ale w cz 2 pokażę, że ta pozycja nada się nie tylko dla ,, pisarza" ;)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem ciągu dalszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie preferuję pisanie książek w wordzie :P jak byłam mała to pisałam w zeszystach swoje historyjki, potem jak dostałam komputer to tylko robiłam w nich notatki. Ale teraz zdecydowanie wolę luźne kartki do notatek niż zeszyty ^^

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo 😯 ja to już mam taki nawyk, że piszę wszystko w zeszytach, a potem na kompie. Tak recki też 😂 Nie umiem się jakość tak przyzwyczaić / przestawić . Może to też ze względu na fakt , że sprzęt elektroniczny mnie nie lubi i robi mi różne psikusy 😘

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ten pomysł. Jest bardzo niecodzienny, co sprawia, że przebija się. Z pewnością zafunduje sobie taką ,,Książkę do napisania" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń