wtorek, 26 czerwca 2018

KSIĄŻKA DO NAPISANIA CZ.2





   Ostatnio prezentowałam Ci bardzo ciekawą i kreatywną książkę ,, Książka do napisania ".

Dziś chciałabym pokazać Ci, w jaki sposób można ją wykorzystać ? No, bo nie każdy z nas jest pisarzem, poetom. Nie wszyscy z nas lubią pisać pamiętniki, dzienniki. I co zrobić z taką kreatywną pozycją ? A więc rozgość się i słuchaj uważniej co ja proponuję :)


Pierwszy pomysł: Album na zdjęcia



Słuchaj to idealne miejsce na trzymanie najpiękniejszych wspomnień z naszego życia. Podróże, ważne osoby, wspaniałe chwile uchwycone aparatem. Kto ma książkę opowiadającą nasze życie za pomocą zdjęć? Ha dokładnie , nikt, a Ty będziesz takową posiadał/a.




Drugi pomysł: Zielnik



Ostatnio zauważyłam, że jest moda na tworzenie własnych zielników. To genialny pomysł, aby zapełnić naszą książkę różnymi unikatowymi roślinami. Jeśli jeszcze każdy listek będzie miał własną adnotację, notatkę to stworzysz swój własny atlas roślinny.




Trzeci pomysł: Podróżnik/ zeszyt wspomnień



Co to jest ? To taki zeszyt wspomnień, dziennik podróżnika, w którym możesz zapisywać wakacyjne wspomnienia, aby móc po latach do nich wrócić. Możesz wklejać jakieś artykuły z gazet, ulotki,  wizytówki. Ja np wkleiłam bilety z różnych wystaw, kina. To Ty decydujesz, która pamiątka jest dla Ciebie ważna. Może to być bilet PKP , czy bilet z koncertu na którym byłaś/ łeś ze znajomymi.


Czwarty pomysł : Przepiśnik



Co to jest? Nic innego jak miejsce, w którym zbierasz przepisy kulinarne. Gdzie możesz wklejać tak jak ja przepisy z gazet, notować, by wszystkie mieć w jednym miejscu, a dzięki wstążeczce możesz zaznaczyć sobie ten przepis, który jest Ci teraz potrzebny lub jest twym ulubionym.



Piąty pomysł: Szkicownik



To idealne miejsce na przechowywanie naszych szkiców , czy rysunków. Kartki są grube, a i gramatura odpowiednia, więc świetnie się na nich szkicuje. Uważam że, spokojnie można na nich malować też farbami. I żeby zaspokoić Twoją ciekawość to odpowiadam : tak szkice są mego autorstwa :) ale nie o nich tu mowa, a o ,, Książce do napisania"



Jak widzisz możliwości jest wiele i sposobów na jej wykorzystanie. Barierę stanowi tylko i wyłącznie Twoja wyobraźnia. :)


18 komentarzy:

  1. Gdybym miała tę książkę, wykorzystała bym ją na zdjęcia. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli książka opowiadająca nasze życie za pomocą zdjęć 😍 super !! Cieszę się, że ten pomysł przypadł Ci kochana do gustu 😘

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł 😊 świetny sposób na rozwijanie kreatywności 😊

    Pozdrawiam! ❣️
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka kocha rysować, mogłaby stworzyć własną ksiązkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😍 ojej to miałabyś wspaniałą pamiątkę. Wiesz potem po latach miałybyście co wspominać :)

      Usuń
  4. Super, że książka ma tyle zastosowań. Pewnie zrobiłabym z niej przepiśnik albo zeszyt wspomnień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się kochana, że te pomysły przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  5. Genialna rzecz, jeszcze nigdy nie widziałam czegoś takiego, myślę, że zainteresuję się nią :)
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/royal-tom-1-krolestwo-ze-szka-royal-tom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To świetna wiadomość 😊 super, że spodobał Ci się ten pomysł

      Usuń
  7. Fajne te pomysły! ;) Kiedyś robiłam taki zielnik, super sprawa.
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! 😘💖 Miło mi, że przypadły Ci do gustu moje propozycje. No właśnie widzę, że wraca znowu moda na tworzenie własnych zielników :)

      Usuń
  8. Z chęcią bym uzupełniła taką książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy i oczywiście polecam, bo to świetny sposób na rozwijanie swojej kreatywności :)

      Usuń
  9. Super to jest :D na moje rysunki byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak 😍 gramatura kartek jest idealna nawet na rysowanie promarkerami, mazakami, malować możesz farbami, bo daje rade kartka :)

      Usuń