wtorek, 29 maja 2018

NAZNACZENI - MÓJ PIERWSZY PATRONAT






  Słuchaj  dziś przychodzę z taką to o to nowiną, że objęłam patronatem medialnym książkę, która już teraz wiem, że podbije Twoje serduszko.. ,,Naznaczeni" to drugi tom prequela serii ,,Signum Sanguinem".  Powiem Ci jak widzę tę okładkę to jaram się, jak kiełbaska na grillu.

  O czym będzie ten tom ?  Poznasz losy naszych Wybrańców zanim się poznali i stworzyli zgrany zespół, który walczył ze Złem. Odkryjesz różne sekrety i ciekawostki takie jak w jakich okolicznościach się poznali? Kiedy i jak rozwinęli swoje dary? Dlaczego Kamil nienawidził  z początku  Eliasza?  Zapowiada się istna bomba emocjonalna ! Ja już nie umiem się doczekać, kiedy ponownie zagoszczę w  Auditum.  Sam fragment jest już,  jak istny test smakowy torta.

,,Wierzę w to, że będziesz podejmował słuszne decyzje i odnajdziesz pozostałych Wybrańców. Znajdziecie się już niebawem. Razem ujrzycie Salę Światła. Razem rozpoczniecie poszukiwania Zagubionych. A gdy nadejdzie czas, poznacie prawdziwą tajemnicę waszych darów. Tajemnicę, która zapoczątkowała wasze istnienie

  Mały fragment, a ja już czuję tę ekscytację i rosnącą ciekawość, co  tym razem zaserwuje autorka? Czy w końcu polubię Eliasza po tym tomie, czy nadal będzie dla mnie książkowym pulokiem? Co za tajemnice odkryje, które były doszczętnie skrywane do tej pory?

  Bardzo się cieszę i zarazem dziękuję, że autorka Evanna Shamrock obdarzyła mnie tak ogromnym zaufaniem i pozwoliła mi promować swą książkę 💖 Dzień Dziecka nastał u mnie już dziś !! Czasami szczęście puka do naszych drzwi. Wystarczy  tylko je usłyszeć i otworzyć drzwi, zapraszając je do siebie ;)

 

16 komentarzy:

  1. Oooo gratulacje!!! <3
    Z chęcią przeczytam i tę i jej poprzedniczkę :D W sumie to właśnie od pierwszego :> :D

    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 Koniecznie, bo ta seria jest tak inteligenta, zaskakująca, inna, że warto zatracić się w niej...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😘💖 Dziękuję, że mnie odwiedziłaś

      Usuń
  3. Gratulacje! Świetne logo bloga ;)
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 Oj tak logo to moje spełnione marzenie, które urzeczywistniła, bardzo utalentowana osoba 💖 Z brzydkiego prowizorycznego szkicu wyciągnęła to co najlepsze i udoskonaliła wprowadzając przepiękne elementy :)

      Usuń
  4. Gratuluję patronatu! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję :* Nawet nie masz pojęcia, jak się cieszę ;)

      Usuń
  5. Gratuluję :) To duża sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana😘 Oj tak ale bardzo się cieszę

      Usuń