piątek, 9 marca 2018

ZACZEKAJ NA MNIE




Tytuł: Zaczekaj na mnie
Autor: J.Lynn
Ilość stron: 382
Wydawnictwo: Amber
Okładka: miękka, czarno-biała

SŁOWA KLUCZE: miłość, traumatyczne przeżycia, bad boy

Czasami warto poczekać dłużej .....

OPINIA: To moje pierwsze spotkanie z tą autorką . Książka przez przypadek wpadła mi w oko szukając całkiem innej pozycji. Zaintrygowana opisem kupiłam a teraz spieszę się by Wam przybliżyć tę jakże wspaniałą i zapomnianą książkę.
   Jak przystało na gatunek New Adult mamy do czynienia z trudną miłością, która musi pokonać wiele przeszkód by w końcu zwyciężyć. Mamy tutaj do czynienia z bad boyem i dziewczyną z trudną przeszłością.     Fabuła owszem jest schematyczna i przewidywalna jednak ma też kilka zalet. Po pierwsze miłość nie wybucha już po paru stronach. Po drugie w książce w sposób fantastyczny poruszone zostały takie problemy jak brak zaufania, lęki, gwałt. Po trzecie wspaniałe dialogi, które chce się odtwarzać na okrągło.
   Główna bohaterka Avery mnie często irytowała swoim zachowaniem. Chociaż rozumiem, że autorka chciała jak najbardziej przybliżyć nam problem kobiet, które zostały skrzywdzone i wykorzystane. Powrót do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie jest trudne. Natomiast moje serce skradł Cameron. To taki chłopak ze snu. Idealny, z poczuciem humoru i do tego jeszcze piekący czekoladowe ciastka 😍 Ja przepadłam.
 
   PODSUMOWUJĄC: Książka to taki klasyczny New Adult. Książka jest mimo wszystko lekka, przyjemna i szybko się ją pochłania. Elementy erotyczne nie są tu najważniejsze i nie grają pierwszych skrzypiec. Są dodatkiem do wykwintnej kolacji. Zakochałam się w tej historii, mimo paru wad i tak skradła moje serce. Idealna na podwieczorek czy dla zrelaksowania po trudnym dniu.

KOMU POLECAM? Wszystkim dziewczyną, które mają odwagę spotkać się z idealnym chłopakiem, który karmi swe dziewczyny swoimi słodkimi wypiekami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz