wtorek, 20 marca 2018

Zaryzykuj miłość




Tytuł: Zaryzykuj miłość
Autor: Jay Crownover
Ilość stron:219
Wydawnictwo: Amber
Okładka: miękka, czarno-biała


KONTYNUACJA ZARYZYKUJ ZE MNĄ


OPINIA:  Poznaj dalsze losy Jeta i Ayden. Ten tom to petarda !!

  Powiem Ci, że bardzo podobał mi się zabieg odwrócenia ról. W jakim sensie? W takim, że tutaj bardzo silną osobowością i taką, która ,,ugania" się za ukochanym jest Ayden. To ona jest tzw ,,motorem napędzającym ten związek". Wielkim minusem jest,to że nie ma słowa wstępu o tym co działo się się w poprzednim tomie. Od razu fabuła płynie dalej, tak jakby pierwotna książka została przecięta na pół. Więc moja propozycja czytajcie ciągiem, bo inaczej zgubicie się. Język jest prosty. Jak przystało na New Adult to mamy elementy erotyki, oczywiście idealnie wyważone. Mamy problemy, miłość, która walczy z przeciwnościami losu i młodych dorosłych.
    Fabuła nie jest jak widzisz skomplikowana. Bohaterka robi wszystko, by uratować swój związek. Jet w tej części stracił swoją zadziorność i arogancje na koszt Ayden, która jest  tu po prostu czekoladową bombą. Dialogi nie są zapychaczami, a fantastycznymi dodatkami do fabuły. Czytelnik z zapartym tchem kibicuje bohaterom by udało im się być razem. Ta książka zachwyca i łapie nas za nasze małe serduszka.

PODSUMOWUJĄC:  Jak przystało na New Adult mamy bohaterów, którzy muszą znaleźć swoją bezpieczną miłosną przystań. Książkę czyta się przyjemnie. Postaci wykreowani przez autorkę są na prawdę genialni. Powieść ta jest piękna, bo pokazuje nam trudną i bolesną miłość, która musiała wylać wiele łez, by zakwitnąć.

KOMU POLECAM? : Wszystkim fanom New Adult i tym, którzy lubią poczytać o trudnej miłości.

4 komentarze:

  1. raczej nie dla mnie. zawsze z dużą dozą ostrożności podchodzę do romansów. raczej wolę inne gatunki literackie :P
    pozdrawiam
    cherryladyreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też stroniłam od romansów, a teraz proszę pokochałam. Widać gust czytelniczy zmienia się w raz z wiekiem ;)

      Usuń
  2. Kompletnie nie moje klimaty ale na pewno ma odbiorców :) I najważniejsze, że podobała się Tobie.

    Pozdrawiam!
    Ewa z www.mybooksandpoetry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ja lubię poczytać taką lżejszą literaturę. Wiesz, to taki idealny relaks i dodatek do mojej kawy 💖

      Usuń